Powrót do wyników wyszukiwania

POINT-S Winterstar 3 195/65R15 91T [FC2]

POINT-S Winterstar 3 195/65R15 91T [FC2]
F C 71
Cena 182,61 zł / szt.
Raty od 7,11 zł × 36 rat
Koszty wysyłki gratis
Dostępność W ofercie producenta
Zamawiam: szt.
Do porównania Do schowka Poleć znajomemu Oblicz raty

Point S Winterstar3 - opony zimowe do samochodów klasy kompaktowej i średniej. NOWOŚĆ 2013/2014!

Koncern Continental - producent ekonomicznej marki opon PointS zaprezentował na sezon zimowy 2013/2014 następcę znanego bieżnika Winterstar. Nowy PointS Winterstar 3 posiada asymetryczną rzeźbę bieżnika oraz krzemionkową mieszankę gumy. Dzięki zmianom uzyskano poprawę parametrów jezdnych w zakresie bezpieczeństwa i komfortu jazdy.

Rzeźba bieżnika

  • Różne objętości rowków oraz kąty bloków i szczelin na zewnętrznej oraz wewnętrznej stronie spełniają wszystkie wymagania dla rzeźby asymetrycznej
  • Lepsza sterowność bez pogorszenia przyczepności na suchej, zaśnieżonej i mokrej nawierzchni

Dwa warianty budowy rzeźby w zależności od szerokości opon

Opony w zależności od szerokości posiadają różną ilość kanałów obwodowych:

  • 3 rowki dla szerokości nominalnej <= 215
  • 4 rowki dla szerokości nominalnej >= 215

Zachowanie się opony zimą

CechaEfektKorzyść
Dużo bloków i duża gęstość szczelin; Wiele krawędzi poprzecznych dających dobre przeniesienie sił wzdłużnych na śniegu; Zoptymalizowana przyczepność i zoptymalizowane hamowanie na śniegu;
Wiele wzdłużnych nacięć wokół obwodu; Wiele krawędzi wzdłużnych zapewnia przyczepność boczną na śniegu; Znakomita sterowność na śniegu;

Zachowanie się opony na mokrej nawierzchni

CechaEfektKorzyść
Szerokie rowki wzdłużne o dużej objętości; Optymalne odprowadzanie wody; Bardzo dobre właściwości aquaplaningu;
Zoptymalizowane rozłożenie ciśnienia nacisku; Kierowanie wody na zewnątrz opony; Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni;
Czysto krzemionkowa mieszanka; Możliwość przeniesienia dużych wzdłużnych i bocznych sił; Krótka droga hamowania na mokrych nawierzchniach ;

Zachowanie się opony na suchej nawierzchni

CechaEfektKorzyść
Większe bloki po zewnętrznej stronie opony Większa powierzchnia styku w zewnętrznej części rzeźby lepiej przenosi siły Duża stabilność podczas pokonywaniu zakrętów
Zoptymalizowany kąt szczelin równoległy do lamel Bloki zewnętrzne o dużej sztywności bocznej Znakomita sterowność

Zachowanie opony pod względem komfortu jazdy

CechaEfektKorzyść
Zoptymalizowane ustawienie zewnętrznych bloków i lamel Dobrze wyważone spektrum częstotliwości generowane przez obracającą się oponę Cichy odgłos toczenia, duża wygoda jazdy

Podsumowanie osiągów opony

 CechaEfektKorzyść
Zima Duża liczba krawędzi bloków i szczelin pod optymalnym kątem Doskonałe przeniesienie sił w warunkach zimowych Optymalna przyczepność i sterowność na śniegu
Deszcz Szerokie wzdłużne rowki o dużej objętości Optymalne odprowadzenie wody Dobre bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni
Sucho Większe bloki w zewnętrznej części rzeźby o optymalnych kątach szczelin Większa powierzchnia styku po zewnętrznej stronie dla przeniesienia sił Większa stabilność podczas pokonywania zakrętów
Komfort Zoptymalizowane umiejscowienie zewnętrznych bloków i lamel Dobrze wyważone spektrum częstotliwości generowane przez obracającą się oponę Cichy odgłos toczenia, duża wygoda jazdy

Asortyment

Wersja z 3 rowkami
155/80R13, 155/70R13, 165/70R13, 175/70R13, 165/70R14, 175/70R14, 175/65R14, 185/65R14, 155/65R14, 165/65R14, 185/60R14, 175/65R15, 185/65R15, 195/65R15, 195/65R15, 185/60R15, 195/60R15, 185/55R15, 215/65R16, 205/60R16, 205/55R16, 205/55R16, 205/55R16

Wersja z 4 rowkami
215/55R16, 225/55R16, 235/65R17, 225/45R17

Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

Ocena naszych klientów

Brak recenzji.

Opór toczenia

Opór toczenia jest to opór napotykany przez oponę w zetknięciu z nawierzchnią drogi. Mniejszy opór toczenia oznacza mniejszą ilość energii potrzebną do wykonania obrotu, co z kolei przekłada się na mniejszą ilość zużytego paliwa.

Klasa A to opony o najniższych oporach toczenia i najmniejszym żużyciu paliwa.
Klasa G to najwyższe opory tocenia i największe zużycie paliwa.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni opisuje zdolność opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni.

Opony z doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni charakteryzują się:

  • krótszą drogą hamowania na mokrej nawierzchni
  • lepszym trzymaniem się drogi na mokrej nawierzchni
  • bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów na mokrej nawierzchni.

Klasa A oznacza najlepsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.
Klasa G oznacza najszłabsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.

Etykieta Etykieta Etykieta

Hałas

Hałas wytwarzany przez toczące się opony, gdy stykają się one z nawierzchnią drogi.

  • Jedna czarna fala = najlepsze osiągi = Poziom emisji hałasu jest przynajmniej o 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Dwie czarne fale = średnie osiągi = Poziom emisji hałasu jest do 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Trzy czarne fale = najsłabsze osiągi = Poziom emisji hałasu przez oponę jest pomiędzy obecną maksymalną wartością a dozwolonym poziomem hałasu.