Powrót do wyników wyszukiwania

MATADOR MP71 Izzarda 4x4 235/75R15 108T [FE3] XL FR

5 (9)
MATADOR MP71 Izzarda 4x4 235/75R15 108T [FE3] XL FR
F E 73
Cena 419,81 zł / szt.
Raty od 16,34 zł × 36 rat
Koszty wysyłki gratis
Dostępność Wysyłka 1-2 dni (mało)
Zamawiam: szt.
Do porównania Do schowka Poleć znajomemu Oblicz raty

Opona MP 71 IZZARDA 4x4 A/T M+S (All Terrain) jest przeznaczona do jazdy po każdym terenie. Jest odpowiednia do jazdy miejskiej i terenowej.

Rekomendowane użycie:

Zastosowanie na drodze:Zastosowanie w terenie:
60% 40%

Cechuje się:

  • świetną wydajnością na drogach pylistych i żwirowych
  • wysoką sztywnością bieżnika
  • niskim poziomem głośności i bardzo dobrym rozruchem na mokrej i suchej nawierzchni
  • możliwością uniwersalnego zastosowania także w warunkach zimowych w klimacie umiarkowanym Europy Środkowej
  • nowoczesnym wizerunkiem z inwersyjnym stylem strony bocznej i kolorowym wyróżnieniem opisu
  • specjalną ochroną przeciw przebiciu

Rozwiązania konstrukcyjne opony MP 71 IZZARDA 4x4 A/T M+S

Opona MP 71 posiada konstrukcję radialną, bezdętkową. Składa się z dwóch wkładek nośnych oplotu, dwóch wkładek zderzakowych ze stalowego kordu, trzeciej wkładki zderzakowej, która jest nawinięta w kształcie spirali oraz wzmocnionej części bocznej. Profil opony jest zoptymalizowany do równomiernego rozłożenia nacisku mierniczego. To pomaga równomiernie zużywać bieżnik na całej jego szerokości, umożliwia dobrą wydajność na drodze i wysokie bezpieczeństwo jazdy. W części obrzeża jest osadzona nawinięta lina. Wkładki oplotu są zafiksowane przez wypełnienie gumowe.

W oponie zastosowano nowy system gumowania oplotu i zderzaków. Użyto wzmocnionej konstrukcji części bocznej z występami i odwrotnie - plastycznie uformowanego wizerunku produktu. Ramię, część boczna i obrzeże posiada na obwodzie gumowe występy stanowiące ochronę przeciw przebiciom przede wszystkim podczas jazdy po drogach leśnych i w trudnych warunkach. W oponie MP 71 IZ-ZARDA 4x4 A/T została zastosowana nowa mieszanka gumowa z optymalnymi własnościami zapewniającymi dobrą wydajność kilometrową.

Konfiguracja rzeźby bieżnika zapewnia wszystkie walory charakterystyczne dla tego typu bieżnika, tj. wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo, dobre własności rozruchowe, odporność na zużycie, niezwykłą zdolność samooczyszczenia i wspaniałą stabilność kierunkową na drodze i w terenie.

Źródło: opracowano na podstawie materiałów producenta.

Ocena naszych klientów

5 (9)

Używam trzeci rok w Subaru Forester I. Dobrze spisują się na suchym asfalcie i lekkim terenie (drogi polne, leśne, w tym mocno rozmiękłe). W porządnym terenie nie byłem, więc nie wiem. Na mokrym asfalcie trzeba uważać na poślizg boczny. Aquaplaning wydaje się nie występować, choć to może kwestia prędkości (zasadniczo nie przekraczam 130). Całkiem dobrze radzą sobie ze świeżym śniegiem i błotem pośniegowym, ale ani trochę nie nadają się na śnieg ubity. Generalnie bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

opony mają bardzo słabą przyczepność na śniegu. Latem przyczepność jest bez zarzutu (duży hałas).Nie polecam.

Oponki bardzo dobrze trzymają się nawierzchni asfaltowej jak i jazda po bezdrożach jest bez zastrzeżeń Polecam oponki

Bardzo dobre opony, sprawdzają się na terenie gdzie mieszkam(las, mokradła)i na asfalcie, fajnie trzymają się drogi.Ostatnio zaliczyłam kołem metalowy pogięty kosz zatopiony w błocie i UFFFFF! ... żadnego śladu uszkodzeń. Moje autko (hyundai galloper)jest bardzo zadowolone(:

jezdzilem pare lat na nich Fronterą super trzymaja sie drogi ale wciaż drogie

Jeżdżę trochę po terenie(PAJERO) i uważam,że jest w/g opisu.Nadaje się na asfalt(suchy,mokry) jak również na szuter,piach(suchy,mokry).Jedynie nie polecam na jazdę po glinie lub błocie.Pozdroo...

Bardzo dobra opona. Moim zdaniem dużo lepsza jako uniwersalna i całoroczna od np. Bridgestone Dueler jakią miałem fabrycznie na nowym Terrano. Polecam tym bardziej, że Izarda ma na boku wyraźną ochronę przed przebiciem.

Opór toczenia

Opór toczenia jest to opór napotykany przez oponę w zetknięciu z nawierzchnią drogi. Mniejszy opór toczenia oznacza mniejszą ilość energii potrzebną do wykonania obrotu, co z kolei przekłada się na mniejszą ilość zużytego paliwa.

Klasa A to opony o najniższych oporach toczenia i najmniejszym żużyciu paliwa.
Klasa G to najwyższe opory tocenia i największe zużycie paliwa.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni opisuje zdolność opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni.

Opony z doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni charakteryzują się:

  • krótszą drogą hamowania na mokrej nawierzchni
  • lepszym trzymaniem się drogi na mokrej nawierzchni
  • bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów na mokrej nawierzchni.

Klasa A oznacza najlepsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.
Klasa G oznacza najszłabsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.

Etykieta Etykieta Etykieta

Hałas

Hałas wytwarzany przez toczące się opony, gdy stykają się one z nawierzchnią drogi.

  • Jedna czarna fala = najlepsze osiągi = Poziom emisji hałasu jest przynajmniej o 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Dwie czarne fale = średnie osiągi = Poziom emisji hałasu jest do 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Trzy czarne fale = najsłabsze osiągi = Poziom emisji hałasu przez oponę jest pomiędzy obecną maksymalną wartością a dozwolonym poziomem hałasu.