Częste pytania

Jak szybko otrzymam zamówiony towar?

Szybko. Wszystkie towary wysyłamy firmą kurierską, która zazwyczaj w jeden dzień roboczy dostarcza zamówienia na terenie całej Polski.

Większość towarów wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego, czyli zamawiając np. we wtorek, towar powinien dotrzeć w czwartek. Jeśli zamówienie zostało złożone w godzinach rannych, to może dotrzeć już w środę.

W szczególnych przypadkach, gdy towar skończył się na magazynie, lub wymaga zamówienia u producenta, to termin dostawy ustalamy indywidualnie w porozumieniu z Tobą.

Czy mogę płacić przy odbiorze?

Tak. Jest to tzw. pobranie, czyli kurier dostarczając towar, poprosi o zapłatę gotówką. Jedyna uciążliwość z tym związana jest taka, że trzeba zadbać, żeby tą gotówkę mieć w dzień dostawy. O przekazaniu towaru kurierowi, informujemy mailem.

Czy mogę płacić kartą „debetową", „płaską"?

Często jest taka możliwość. Jednak czy tak jest w Twoim przypadku zalecamy kontakt z bankiem - wystawcą karty. Wiele banków w tej chwili wprowadza taką możliwość w systemach VISA Electron i Mastercard Maestro.

Jak dowiedzieć się o stanie realizacji swojego zamówienia?

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz informacje o jego realizacji, wysyłamy mailem na adres e-mail podany w czasie składania zamówienia. Jeśli dodatkowo podany został telefon komórkowy i zaznaczona opcja wysyłania SMS, to jednocześnie z wysyłaniem maili, wysyłamy SMS-y.

Dodatkowo na stronie sklepu pod linkiem MOJE KONTO można sprawdzić stan realizacji zamówienia.

Jak sprawdzić co się dzieje z przesyłką, gdy została już wysłana?

W momencie przekazania towaru kurierowi, wysyłamy do Ciebie informację zawierającą m.in. numer listu przewozowego oraz dane teleadresowe firmy kurierskiej, która będzie dostarczała towar. Można wejść na stronę tej firmy korzystając z podanego przez nas linku i sprawdzić status przesyłki na tzw. "tracingu". Można także zadzwonić bezpośrednio do niej i zapytać o orientacyjny czas dostawy. W razie problemów możesz też zadzwonić do nas. Zawsze postaramy się pomóc.

Jak uwzględniamy reklamacje?

Uważamy, że prawidłowe obsłużenie reklamacji jest jednym z najważniejszych zadań sklepu. Robimy co w naszej mocy, żeby zmniejszyć Twój dyskomfort spowodowany wadliwym towarem.

Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. Jeżeli się zdarzy, że w towarze podczas użytkowania pojawią się wady, prosimy o kontakt z nami.

W przypadku, gdy przyczyną problemu jest wada fabryczna dołożymy wszelkich starań, żeby towar wymienić na pełnowartościowy. Gdyby jednak było to niemożliwe, to zwrócimy pieniądze.
 

Czy sklep wystawia faktury VAT?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Faktura jest dołączana do wysyłanego towaru, a dodatkowo można pobrać jej duplikat w panelu MOJE KONTO.

Czy muszę podawać dane kontaktowe przy zakupie?

Nie wymagamy podania emaila, jednak telefon komórkowy jest niezbędny. Potrzebny jest zarówno dla kuriera, gdyby nie wiedział jak znaleźć Twój adres. Jak i dla nas, gdyby był jakiś problem z zamówieniem.

Namawiamy też do podawania emaila. Szczególnie mail informujący o wysłaniu towaru zawiera szereg ważnych informacji, które będą pomocne dla Ciebie podczas odbierania przesyłki.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Tak, w każdej chwili. Najlepiej to zrobić przed wysłaniem zamówienia. Wtedy zmiana jest najszybsza. Po wysłaniu towaru, musimy odebrać przesyłkę od kuriera i wysłać na nowo.

Również po odebraniu towaru, w 30 dni, możesz odesłać nam towar i zamówić inny. Wyjątkiem jest sytuacja gdy towar był sprowadzany na zamówienie lub zakupiony został na firmę. Jednak nawet w takim przypadku prosimy o kontakt. Zawsze szukamy korzystnego rozwiązania.