Regulamin

REGULAMIN

 

§ 1
POSTANOWNIENIA OGÓLNE

 

Sklep internetowy netcar.pl jest prowadzony przez firmę Netcar sp. z o.o. sp. k (dalej: Netcar), z siedzibą przy ul. Pokrzywno 4, 61-315 Poznań, NIP: 7010011629, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Poznań ? Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII pod numerem KRS: 0000523230.

W sprawach związanych z ofertą lub realizacją zamówień prosimy pisać na adres info@netcar.pl lub dzwonić 602 605 651, 61 871 97 91. W siedzibie firmy nie ma możliwości zakupu i zwrotu towaru, chyba, że uzgodniono inaczej.

Wszystkie nazwy produktów i ich zdjęcia są własnością ich producentów.

Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej, sklep internetowy netcar.pl wysyła zamówiony towar korzystając z usług firm kurierskich i pokrywa koszty standardowej dostawy w dni powszednie w godz. 8-16 na terenie całej Polski. Dostawy o ustalonej godzinie oraz w soboty i święta są również możliwe, jednak za dodatkową opłatą zgodną z cennikiem firmy kurierskiej.

Netcar nie pokrywa kosztów wysyłki opon ponadgabarytowych w kwocie 130 zł oraz pozostałych towarów, innych niż opony i felgi, w kwocie 20 zł.

Wszystkie towary są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

Opony nowe to według producentów opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. My skracamy ten termin i nie sprzedajemy opon starszych niż 18 m-cy. Nie dotyczy to opon przy których jest informacja o roku produkcji.

 

§ 2
ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia tygodnia.
  2. Automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie jest gwarancją jego realizacji, w szczególności nie stanowi zawarcia umowy handlowej.
  3. Zamówienie musi zawierać wszelkie niezbędne dane Klienta (dane osobowe) - w tym telefon kontaktowy. Dane te muszą być zgodne ze stanem faktycznym i mogą zostać zweryfikowane telefonicznie.
  4. Wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych do celów niezbędnych do wykonania umowy przez firmę Netcar. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także do usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883). 
  5. Dane osobowe przetwarzane przez Netcar są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim z wyjątkami wymienionymi poniżej - zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 cytowanej powyżej Ustawy przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. 
  6. Dane osobowe zostaną przekazane:
    • firmie kurierskiej dostarczającej towar,
    • dostawcy wysyłającemu towar,
    • administratorowi serwisu Ceneo - na potrzeby programu Zaufane opinie (tylko email i nr zamówienia),
    • administratorowi serwisu Opineo - na potrzeby programu ?Słucham swoich klientów? (tylko email).
  7. Klient wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Ceneo SA jego danych osobowych, w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
  8. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku umieszczenia w formularzu danych niekompletnych lub niezgodnych ze stanem faktycznym.
  9. Zastrzegamy sobie prawo telefonicznego weryfikowania zamówień, a w przypadku braku telefonu lub niemożności skontaktowania się poprzez podany telefon, odmowy realizacji zamówienia.
  10. Zamówienia mogą składać wyłącznie osoby pełnoletnie.
  11. Wysyłka towaru nastąpi niezwłocznie lub w wyjątkowych sytuacjach, gdy towaru nie ma w magazynach, zostanie wysłana informacja mailem o przewidywanym terminie realizacji zamówienia. W okresie szczytu sezonu wiosennego oraz zimowego może nastąpić wydłużenie powyższego terminu.
  12. Gdy towar sprowadzany jest na specjalne zamówienie jego dostarczenie może nastąpić w ciągu 30 dni od dnia zakupu, jeżeli osoba kupująca wyraziła zgodę na dłuższe oczekiwanie na przesyłkę. W przypadku niektórych towarów zastrzegamy konieczność dokonania zaliczki bądź przedpłaty.
  13. Dokumentem dokumentującym sprzedaż jest faktura, którą Kupujący otrzymuje w  oddzielnej przesyłce lub w formie elektronicznej.

 

§ 3
DOSTARCZENIE TOWARU

 

  1. Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  2. Kurierzy dostarczają towar w godz. 8-16.
  3. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny i dostarczyć go do Netcar.
  4. W przypadku opon można je obejrzeć jeszcze przed dokonaniem zapłaty kurierowi, ponieważ nie są pakowane a jedynie spinane taśmami. Należy sprawdzić zgodność towaru z zamówionym oraz czy nie ma uszkodzeń. W przypadku gdy towar budzi zastrzeżenia, najlepiej go nie odbierać.
  5. Felgi są pakowane w kartony. Nawet brak śladów uszkodzeń kartonów nie gwarantuje braku uszkodzeń. Ponieważ kartonu nie można rozpakować przed zapłatą kurierowi, więc należy zapłacić i w jego obecności otworzyć opakowanie. Gdyby zdarzyło się, że są uszkodzenia lub braki, należy je opisać na protokole, opisać również stan opakowań, podać numer listu przewozowego oraz datę i godzinę, a następnie dać do podpisu kurierowi. W przypadku trudności ze sprawdzeniem Towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, Sprzedawca zaleca spisanie danych osobowych pracownika firmy kurierskiej (imienia, nazwiska oraz numeru telefonu) i niezwłoczne przekazanie tej informacji do Netcar.
  6. W przypadku spisania protokołu uszkodzeń towar musi pozostać u odbiorcy. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu ustalenia dalszych kroków. Dołożymy wszelkich starań, żeby otrzymali Państwo możliwie szybko towar pozbawiony wad lub zwrot pieniędzy.

 

 

§ 4
GWARANCJE

 

  1. Wszystkie towary sprzedawane przez sklep internetowy netcar.pl objęte są pełną gwarancją producentów i są wolne od wad.
  2. Gwarancję można realizować w dowolnym punkcie autoryzowanym przez producenta lub przez sklep internetowy netcar.pl.
  3. Podstawą gwarancji jest faktura zakupu, która jest dostarczana razem z zamawianym towarem.
  4. Gwarancje producentów:

 

 

§ 5
REKLAMACJA

 

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży, usługi rezerwacji towarów, jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  2. Reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy (Dział Reklamacji i Interwencji) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@netcar.pl.
  3. Składając reklamację z tytułu niezgodności Towaru z umową Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii.
  4. Sprzedawca nie odpowiada wobec Kupującego niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego w zakresie rękojmi.
  5. Reklamacja złożona przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będzie rozpatrywana.

 

 

§ 6
UMOWA HANDLOWA i OFERTA HANDLOWA

 

  1. Umowa handlowa zostaje zawarta w momencie odbioru towaru. Regulamin dostępny na stronach sklepu internetowego netcar.pl jest integralną częścią zawieranej umowy.
  2. Przedstawiona oferta towarów w sklepie internetowym netcar.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego. Jest jedynie zaproszeniem do złożenia oferty kupna (zgodnie z art. 71 k.c.).
  3. Wygląd towarów może się nieznaczenie różnić od prezentowanych zdjęć. Dotyczy to w szczególności białych napisów na boku opon. Opony z białymi napisami posiadają dodatkowe oznaczenie w nazwie. Jeśli tego oznaczenia brak to znaczy, że w ofercie jest jedynie wersja z czarnym bokiem.

 

 

§ 7
ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Sklep netcar.pl wydłuża ten okres. Konsument ma prawo zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty dostawy towaru. Dzień dostawy określany jest na podstawie listu przewozowego. Dzień zwrotu określany jest na podstawie daty otrzymania przesyłki przez magazyn sklepu netcar.pl.
  2. W przypadku rezygnacji z umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy konsument dostarcza towar pod adres wskazany przez firmę NETCAR. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Do przesyłki należy bezwzględnie dołączyć paragon lub fakturę, oświadczenie o rezygnacji z zakupu oraz podać dokładne dane i numer konta na który ma nastąpić zwrot pieniędzy.
  3. W przypadku terminowego rozwiązania umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotów konsumentowi wszelkich dokonanych przez niego płatności.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  5. W przypadku gdy zakupiony towar posiada wadę, konsument może żądać naprawy towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku pojawienia się wady, która wystąpi po drugiej naprawie przeprowadzonej przez przedsiębiorcę, konsument ma prawo do złożenia oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy. Wada jednak musi okazać się istotna. 
  7. Ze względów logistycznych adres do zwrotu przesyłki każdorazowo wymaga uzgodnienia z obsługą sklepu. Adres siedziby firmy nie jest adresem właściwego magazynu do odesłania towaru.

 

 

§ 8
DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW

 

  1. Sklep internetowy netcar.pl prezentuje aktualną i pełną ofertę producentów. Nie jest to równoznaczne z posiadaniem wszystkich towarów na stanie magazynowym. Dotyczy to przede wszystkim rozmiarów nietypowych lub bieżników starszych. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że dany towar znajduje się przynajmniej na magazynach producenta lub może zostać specjalnie dla klienta sprowadzony.
  2. Jeśli przy towarze jest dokładniejsza informacja o terminie wysyłki, np. "Wysyłka 1-2 dni", tzn. że towar znajdował się na magazynie przy ostatniej aktualizacji stanów magazynowych. Aktualizacje są wykonane kilka razy na dzień. W związku z tym może się zdarzyć, że po złożeniu zamówienia, a przed jego realizacją towar się skończy. Sklep internetowy netcar.pl dokłada starań, żeby taka sytuacja nie miała miejsca.

 

 

§ 9
PŁATNOŚĆ

 

  1. Klient ponosi opłaty wyłącznie w wysokości określonej na zamówieniu. Klient podczas składania zamówienia wybiera sposób płatności. Możliwe są następujące sposoby płatności:
    • płatność gotówką podczas odbioru zamówionego towaru,
    • płatność przelewem kwoty zamówienia przed wysłaniem zamówionego towaru, po złożeniu zamówienia i po sprawdzeniu dostępności towaru, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew, wysyłka nastąpi niezwłocznie po wpływie należności,
    • płatność kartą płatniczą VISA, podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony eCARD w celu zlecenia płatności, w przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem (środki zostaną zwolnione),
    • płatność kartą płatniczą MASTERCARD, podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony eCARD w celu zlecenia płatności, w przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem (środki zostaną zwolnione),
    • płatność mTransfer dla posiadaczy rachunku w mBanku, podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony mBanku w celu zlecenia płatności, w przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew,
    • płatność przelewem bezpośrednim z banków BPH, Inteligo, Multibank, Nordea, PKO BP, BZ WBK, PEKAO, podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony banku w celu zlecenia płatności, w przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew,
    • płatność przelewem bezpośrednim z banków Deutsche Bank, ING, Invest Bank, Kredyt Bank, Lukas, Millennium, Raiffeisen, podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony eCard, gdzie otrzyma dane do wykonania przelewu w swoim banku, przelew będzie wykonywany w ramach tego samego banku, więc będzie szybki, w przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew,
    • płatność w ratach w systemie ratalnym Santander Consumer Bank,
    • płatność w ratach w systemie ratalnym mBank - mRaty,
    • płatność w ratach w systemie ratalnym banku Credit Agricole,
    • płatność w ratach w systemie ratalnym Alior Banku.

 

 

§ 10
COOKIES (CIASTECZKA)

 

  1. Sklep Internetowy netcar.pl wykorzystuje cookies.
  2. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie czyszczenie.
  3. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki.

 

 

§ 11
PRAWA AUTORSKIE

 

  1. Wygląd sklepu, wszystkie opisy, dane, pliki graficzne i ten regulamin są własnością Netcar.
  2. Kopiowanie bez zgody Netcar narusza prawa autorskie i jest traktowane jako przestępstwo gospodarcze.

 

 

§12
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PRYWATNOŚCI

 

  1. Podanie danych osobowych jest konieczne dla umożliwienia realizacji Zamówienia.
  2. Dane osobowe przetwarzane są jedynie w celu realizacji i obsługi Zamówienia.
  3. Kupujący zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia uniemożliwia zrealizowanie Zamówienia Kupującego.

 

 

§ 13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
  3. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 2. sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Operatora Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument.
  4. Informacje o zmianach Regulaminu zostaną umieszczone na stronach Sklepu. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia