Powrót do wyników wyszukiwania

CONTINENTAL ContiWinterContact TS 810 185/65R15 88T [FC2-71dB] M.L. MO FR

5 (17)
CONTINENTAL ContiWinterContact TS 810 185/65R15 88T [FC2-71dB] M.L. MO FR
F C 71
Cena 322,26 zł / szt.
Raty od 12,54 zł × 36 rat
Koszty wysyłki gratis
Dostępność Wysyłka 1-2 dni (mało)
[ Przeczytaj o dostępności ]
Zamawiam: szt.
Do porównania Do schowka Poleć znajomemu Oblicz raty

ContiWinterContact TS 810 - Komfortowa opona dla samochodów klasy średniej i wyższej.

Opona ContiWinterContact TS 810 została zaprojektowana tak, aby zapewniała doskonałe prowadzenie w zimowych warunkach, wysoki komfort, duże przebiegi oraz krótką drogę hamowania. Struktura bieżnika posiada dużo krawędzi "wgryzających" się w śnieg zapewniając maksymalną trakcję na śniegu.

Cechy bieżnika

Opony ContiWinterContact TS 810 mają uznawany przez specjalistów za optymalny w większości sytuacji drogowych bieżnik asymetryczny. Jego wewnętrzna część, z promienistymi kanałami, odpowiedzialna jest za szybkie usuwanie wody spod opony. Odprowadazanie wody ułatwiają także trzy lub cztery (w zależności od szerokości bieżnika) głębokie rowki obwodowe. Ciągłe środkowe żebro, z poprzecznie ponacinanymi lamelkami, jest odpowiedzialne za prowadzenia auta na śniegu i lodzie, a także na suchej nawierzchni. Zewnętrzna część bieżnika modelu TS 810 odpowiedzialna jest za kierowalność opony. Klocki bieżnika są tutaj o około 20 procent szersze niż w części wewnętrznej i około 40 procent większe. Wyśmienite właściwości trakcyjne i doskonała skuteczność hamowania na lodzie i na śniegu

  • Asymetryczny wzór bieżnika - Szybkie usuwanie wody spod opony
  • 20% szersze lamele na wewnętrznej części bieżnika - zwiększają trakcję na śniegu.
  • Nowy rodzaj rozpórek lameli - zapobiega ich zamykaniu się podczas kontaktu z nawierzchnią, co wpływa na poprawę trakcji na śniegu.

Innowacyjna mieszanka bieżnika

Nowa mieszanaka bieżnika na bazie ciekłego polimeru, zastosowana w oponie ContiWinterContactTM TS 810, zapewnia poprawę charakterystyki na mokrej nawierzchni bez pogorszenia jej osiągów na śniegu.

Bieżnik zoptymalizowany pod kątem prowadzenia na mokrej nawierzchni.

Aby zminimalizować ryzyko aquaplaningu, opona ContiWinterContact TS 810 została wyposażona w różną ilość kanałów obwodowych w zależności od szerokości bieżnika. Dla rozmiarów do 215mm bieżnik ma trzy kanały, dla rozmiarów od 225mm bieżnik ma 4 kanały obwodowe.

Wyjątkowo ciche opony - wyjątkowy komfort jazdy

ContiWinterContact TS 810 jest oponą wyjątkowo cichą na suchej nawierzchni i bardzo dobrze radzi sobie na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Na szczególną uwagę zasługuje jej kierowalność. Opona posłusznie i przewidywalnie reaguje na ruchy kierownicą.

Jazda bez powietrza po przebiciu

Continental oferuje tę oponę również w wersji SSR przystosowanej do jazdy bez powietrza po przebiciu (Runflat Tyre). Nawet gdy samochód "złapie gumę", pozostaje zdolny do jazdy i kontynuowania podróży do najbliższego serwisu. Model TS 810 dostępny jest w wielkościach od 15 do 17 cali oraz w szerokościach od 185 do 235 mm.

Duże przebiegi

Jak na opony zimowe tej klasy TS810 oferują dobrą wydajnośc kilometrową.

Wskaźnik zużycia bieżnika (TWI)

W bieżniku opony umieszczonych zostało kilkanaście wskaźników zużycia. Jeżeli głębokość beżnika spadnie do 4mm (graniczna głębokość dla opony zimowej), to jego powierzchnia zrówna się ze wskaźnikami TWI.

Zalety:

  • Wyśmienite właściwości trakcyjne i doskonała skuteczność hamowania na lodzie i na śniegu
  • Wysoka sprawność na mokrych nawierzchniach
  • Wyjątkowy komfort jazdy
  • Duże przebiegi

Wyniki w testach

OceniającyOcenaData
ADAC "Polecana - najlepsza na mokrym" 2007
Auto Motor und Sport "Polecana - najlepsza na mokrym" 2007
Auto Bild "Wzorcowa" 2007

Źródło: Opracowanie NetCar. Kopiowanie zabronione.

Ocena wg Opineo
4 (3)
Plusy
  • Cena/Jakość 3
  • dobra przyczepność 2
  • trwałość 1
  • ciche 1
Minusy
  • głośna 1

Dodaj recenzję

Opinie naszych klientów

5 (17)

witam to moj pierwszy zakup w tym sklepie no i musze powiedziec ze wszystko przebiegło jak w opisach az jestem zaskoczony szybka dostawa, kontakt , super. polecam i dziekuje.

To moje pierwsze zakupy w internecie i naprawde jestem zaskoczona.Obsluga fachowa i terminowa,a to wazne.Napewno polece znajomym/Jezeli chodzi o opony-rewelacja. Informacja o dostarczeniu doskonala.Pozdrawiam serdecznie

Bardzo dobre na mokrym i suchym asfalcie, dobrze na śniegu, z lodem tak jak wszystko bez kolców. Ogólnie bardzo dobra opona, w miarę cicha i komfortowa, dobrze wypada pod względem zużycia.

Pierwsze zakupy w tym sklepie i miłe zaskoczenie - szybko, miło i fachowo. Opony można było dopiero od niedawna testować - wcześniej zima była dla nas łaskawa. Za rozsądną cenę otrzymałam dobre opony - trzymają się drogi, nie szumią, na śliskiej nawierzchni dobrze sobie radzą, na błocie również niczego im nie brakuje. Polecam zarówno sklep jak i opony. Idealnie pasują do Toyoty Urban Cruiser.

(RENAULT GRAND SCENIC) Opona dość dobra nieźle się trzyma mokrej nawierzchni, na śliskiej i ośnieżonej jeszcze nie zdążyłem sprawdzić. Jest dość głośna - ale to akurat nie bardzo mi przeszkadza - autko dość dobrze wyciszone. Nie traci przyczepności nawet przy agresynej jeździe na mokrej nawierzchni - temp około 3stC. Obsługa NET-CAR rewelacja szybko sprawnie i towar zgodny z zamówieniem chociaż gdzieś znalazłem opony troszkę tańsze (na komplecie o około 120zł)

Oponki idealne,ciche, tanie co więcej chcieć. Co do firmy to wielki pozytyw, poprosiłem o jak najnowsze oponki i takie za 24godziny miałem w domu.!! POLECAM WSZYSTKIM !!

Witram. Pierwsze zakupy opon przez internet i co?? Opony wpradzie nie założone ale wcześniej już je miałem i są dobre dlatego zamówiłem ponownie. A co do sklepu to obsługa terminowa zgodnie z deklaracjami kurier na czas i dziękuję za uwzględnienie prośby o opony z tego samego tygonia produkcji.opony z datą 3209 a mamy teraz tydzień 39. Idealnie. :) ledwo miesiąc od produkcji. Na wiosnę wracam po letnie opony. :)

Zakup w tym sklepie to czysta przyjemność. Dobra cena, miła i profesjonalna obsługa, pełna informacja, bardzo szybka dostawa. W moim przypadku same plusy. POLECAM w 100%. Co do opon, to dopiero je kupiłem (a jest okres wiosenny) więc jak się spisują w samochodzie nic nie napiszę, ale wg. licznych testów jest to opona godna polecenia. Zawsze uzyskiwała czołowe miejsca ( pierwsza piątka).

Jak na pierwsze zakupy przez internet, uważam że wszystko było OK. Pełna informacja w dowolnej formie (mail, SMS, telefon) i terminy zgodne z deklaracjami na stronie. Jeżeli wszystkie inne sklepy tak pracują, to przestanę chodzić na zakupy. Sklep polecam.

gonie na tych oponach tylnonapedowka(bmw) i w sniegu kopnym, błocie posniegowym wszystko ok, jest pewnie, dobre hamowanie, nawet ciche na czystym asfalcie. Jest małe ale: temperatura troche ponad 0stC troche deszczu i niechcacy bączki się kręci. ogólnie 4+

Rewelacyjna obsługa, bez najmniejszych zarzutów co do jakości czy profesjonalizmu obsługi.... Jestem bardzo zadowolony:)) Opony - pierwsza klasa!!!

Po prostu super!Nowiutkie,prosto z produkcji - 41 tydzień 2006.Jakość ideał,cała obsługa - pełny profesjonalzm.Szczerze polecam.

Etykiety - oznaczenia opony

etykiety_cala Etykiety to nowy wymóg, który wszedł w życie od 1.11.2012 r. Etykiety mają formę naklejki i umieszczane są na oponach wyprodukowanych po 1.07.2012 roku. W naszym sklepie przy każdym towarze umieszczone są odpowiednie oznaczenia określające parametry danej opony.

Celem nowego systemu znakowania opon jest lepsze poinformowanie użytkowników na temat bezpieczeństwa opon oraz ich przyczepności na mokrej nawierzchni, ekologiczności opon poprzez podanie danych o ekonomiczności opony i na temat hałasu na zewnątrz samochodu. Celem nowej etykiety jest umożliwienie dokonania bardziej świadomego wyboru oraz udzielenie użytkownikom ogumienia porad dotyczących wyboru bezpieczniejszych i bardziej ekonomicznych opon. Będzie to miało pozytywny wpływ na ogólny poziom bezpieczeństwa na drodze oraz ekonomiczność i ekologiczność transportu drogowego.

Etykiety umożliwają porównanie osiągów opon.  Porównać można trzy kluczowe parametry jakimi są: opór toczenia, hamowanie na mokrym, oraz hałas.

Taka informacja daje możliwość samodzielnego doboru najwłaściwszych opon w zależności od tego, który znajdujący się na etykiecie parametr  najbardziej nas interesuje.

Ponieważ jest to rozporządzenie Unii Europejskiej, to ma ono bezpośrednie zastosowanie i obowiązuje we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej ? przepisy będą identyczne w całej Unii Europejskiej.


Opór toczenia

etykiety_opor_toczeniaOpór toczenia jest to opór napotykany przez oponę w zetknięciu z nawierzchnią drogi. Opór toczenia opisuje proces deformacji i dostosowywania kształtu opony w zetknięciu z nawierzchnią drogi.

Mniejszy opór toczenia oznacza mniejszą ilość energii potrzebną do wykonania obrotu, co z kolei przekłada się na mniejszą ilość zużytego paliwa.

Opór toczenia odpowiada za ok. 20% zużycia paliwa przez samochód. Im mniejszy opór toczenia opony, tym bardziej ekonomiczna opona.

Dlatego też oszczędność paliwa pomaga zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdu, a także emisję CO2.

Jak wpływają opony na zużycie paliwa oraz środowisko?

Mniejszy opór toczenia znacznie zmniejsza zużycie paliwa

Skutki mogą się różnić w zależności od pojazdu i warunków jazdy, lecz różnica pomiędzy całym zestawem opon klasy G i klasy A może zredukować zużycie paliwa nawet o 7,5%.
etykiety_infografika_zuzycie_paliwa

W praktyce wybierając opony z oporami toczenia klasy A zamiast opon klasy G kierowca może zaoszczędzić ponad 1000 PLN w całym okresie eksploatacji opon*.

*Średnie zużycie paliwa 8 l/100 km, cena paliwa 5 zł/litr, średni przebieg 35 000 km.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

etykiety_hamowanie

Przyczepność na mokrej nawierzchni opisuje zdolność opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni. Opony z doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni charakteryzują się:

  • krótszą drogą hamowania na mokrej nawierzchni
  • lepszym trzymaniem się drogi na mokrej nawierzchni
  • bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów na mokrej nawierzchni.

Jak wpływają opony na hamowanie na mokrej nawierzchni?

Wpływ opon może być różny w zależności od pojazdu oraz warunków drogowych, natomiast w przypadku hamowania do zatrzymania różnica pomiędzy oponami klasy G a klasy A może wynieść nawet 30%, mierzonej jako krótsza droga hamowania.

W praktyce w przypadku typowego samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h oznacza to krótszą drogę hamowania nawet o 18 m!

Hałas

etykiety_halas

Hałas wytwarzany przez toczące się opony, gdy stykają się one z nawierzchnią drogi. W przypadku etykiet brany jest pod uwagę hałas mierzony na zewnątrz pojazdu.

 

 

Co oznaczają jedna, dwie lub trzy czarne fale w klasyfikacji?

  • Jedna czarna fala = najlepsze osiągi
    Poziom emisji hałasu jest przynajmniej o 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Dwie czarne fale = średnie osiągi
    Poziom emisji hałasu jest do 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Trzy czarne fale = najsłabsze osiągi
    Poziom emisji hałasu przez oponę jest pomiędzy obecną maksymalną wartością a dozwolonym poziomem hałasu.

Jaki wpływ mają opony na poziom hałasu?

Miliony samochodów wyposażonych w opony wytwarzające mniej hałasu mogą mieć ogromny wpływ na emisję hałasu ogółem-i tym samym na środowisko. Oczywiście dla samego kierowcy mniejszy hałas zewnętrzny oznacza również poprawę komfortu akustycznego podczas jazdy.

etykiety_infografika_halas


W praktyce różnica 3 dB oznacza, że hałas wytwarzany przez toczącą się oponę wzrósł o 100%.

Źródło: Opracowanie NetCar. Materiały - Goodyear
Więcej informacji znajdziesz na http://etykietynaopony.pl/

 

Gwarancja na opony Barum, Continental, Uniroyal

I. Firma Continental Opony Polska Sp. z o.o. (zwana dalej COP) gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. II oraz pkt.VI i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

II. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

III. Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data pozostawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

IV. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

V. COP załatwi reklamację na wadliwe opony według własnego uznania tj.:

  1. dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.
  2. zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

 

VI. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI. Za wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt.VII, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony, przy czym zużycie to oblicza się według następującego wzoru:

Opór toczenia

Opór toczenia jest to opór napotykany przez oponę w zetknięciu z nawierzchnią drogi. Mniejszy opór toczenia oznacza mniejszą ilość energii potrzebną do wykonania obrotu, co z kolei przekłada się na mniejszą ilość zużytego paliwa.

Klasa A to opony o najniższych oporach toczenia i najmniejszym żużyciu paliwa.
Klasa G to najwyższe opory tocenia i największe zużycie paliwa.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni opisuje zdolność opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni.

Opony z doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni charakteryzują się:

  • krótszą drogą hamowania na mokrej nawierzchni
  • lepszym trzymaniem się drogi na mokrej nawierzchni
  • bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów na mokrej nawierzchni.

Klasa A oznacza najlepsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.
Klasa G oznacza najszłabsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.

Etykieta Etykieta Etykieta

Hałas

Hałas wytwarzany przez toczące się opony, gdy stykają się one z nawierzchnią drogi.

  • Jedna czarna fala = najlepsze osiągi = Poziom emisji hałasu jest przynajmniej o 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Dwie czarne fale = średnie osiągi = Poziom emisji hałasu jest do 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Trzy czarne fale = najsłabsze osiągi = Poziom emisji hałasu przez oponę jest pomiędzy obecną maksymalną wartością a dozwolonym poziomem hałasu.