Powrót do wyników wyszukiwania

UNIROYAL Uni MS Plus 6 135/80R13 70Q [GC2-71dB]

5 (22)
UNIROYAL Uni MS Plus 6 135/80R13 70Q [GC2-71dB]
G C 71
Cena 139,33 zł / szt.
Raty od 5,42 zł × 36 rat
Koszty wysyłki gratis
Dostępność W ofercie producenta
[ Przeczytaj o dostępności ]
[ Zapytaj o dostępność ! ]
Zamawiam: szt.
Do porównania Do schowka Poleć znajomemu Oblicz raty

UNIROYAL MS plus 6 - NOWOŚĆ 2008!!!

Zastosowana w nowym produkcie UNIROYAL MS plus 6 technologia zapewnia większą przyczepność na śniegu, lepszą odporność na aquaplaning oraz krótszą drogę hamowania na mokrych drogach. We wszystkich dziedzinach, nowy Uniroyal MS plus 6 oferuje większe bezpieczeństwo i osiągi w typowo zimowych warunkach, jak również na mokrym.

Kluczowe korzyści:

  • Wyższa skuteczność w ochronie przed aquaplaningiem.
  • Krótsza droga hamowania zarówno na mokrych jak i suchych nawierzchniach
  • Bezkonkurencyjna trakcja i boczne prowadzenie w śniegu

Szybsze odprowadzanie wody dla jeszcze lepszej ochrony przed aquaplaningiem.

Zakrzywione lamele z płytkim rowkiem na ściance i trzykanałowym profilem zapewniają szybsze odprowadzanie wody - jednocześnie wpływając na wzrost odporności na aquaplaning.

Krótka droga hamowania na mokrych nawierzchniach dzięki szybkiej reakcji klocków bieżnika.

Zastosowane wysoce chłonne polimery pozwalają na szybsze przystosowanie się bieżnika do mokrej drogi.

Bardziej "śniegowy" bieżnik - dla jeszcze lepszej przyczepności i bocznego prowadzenia.

Funkcjonalny system potrójnych lamel FLS i krawędzi "ciągnących" tworzą szczególny bieżnik o wysokiej przyczepności na śniegu. Oznacza to, że nowy Uniroyal MS plus 6 oferuje wybitną przyczepność i prowadzenie boczne w śnieżnych warunkach.

Bardzo dobre prowadzenie i hamowanie na suchych drogach poprzez zmniejszenie odkształceń klocków bieżnika.

Lamele FLS o specjalnym falowanym kształcie przystosowane do dużych obciążeń, jak również klocki bieżnika - powodują zmniejszenie odkształceń bieżnika w trakcie hamowania i wchodzenia w zakręty na suchych drogach. Efektem jest bardzo dobre prowadzenie oraz hamowanie na suchych nawierzchniach.

Wysoki przebiegi poprzez równomierne zużywanie bieżnika

Jednolicie szerokie żebra bieżnika na obwodzie opony pozwalają na równomierne jego odkształcanie. Korzyścią zastosowanej technologi jest wyższa wydajność kilometrowa opon Uniroyal MS plus 6.

Źródło: Opracowanie sklepu NetCar na podstawie materiałów producenta. Kopiowanie zabronione

Ocena wg Opineo
4 (5)
Plusy
  • Cena/Jakość 2
  • dobra przyczepność 2
  • protektor wgryzający się w śnieg i błoto 1
  • warte wydanych pieniędzy 1
  • ciche 1
  • wygląd 1
  • cicha praca 1
Minusy
  • wygląd 1
  • głośna 1
  • duża twardość 1

Dodaj recenzję

Opinie naszych klientów

5 (22)

Miałem różne gumy na różnych kołach ( auta prywatne jak i służbowe ) UNIROYAL wypada bardzo korzystnie jeśli chodzi o zachowanie się auta. Do zakupu nakłonił mnie komplet tych gum w służbówce którą robię najwięcej kilometrów. Kupiłem komplet do prywatnego auta. Mimo dość miękkiej mieszanki opona nie hałasuje, ścieralność na przyzwoitym poziomie...choć tej zimy we Wrocławiu podróżuje się częściej po śniegu niż asfalcie :| W takich warunkach MS PLUS spisał się wyśmienicie. Sprawdzone w aucie z ABS i bez tego systemu, opona zdecydowanie ułatwia wyczucie momentu utraty przyczepności, z drugiej strony w kopnym śniegu wyciągałem Berlingo sąsiada. Wszystkie moje doświadczenia z tą oponą sprawiły że nie miałem dylematu przy kupnie kolejnych 2óch sztuk ( kochane polskie drogi po kilku dniach odwilży ), mimo wzrostu ceny o ponad 20 złotych na sztuce. Żadna opona nie zrekompensuje ubytków zdrowego rozsądku kierowcy, UNIROYAL tylko pomaga kierować auto tam gdzie chce kierowca. Na oblodzonych podjazdach i drogach osiedlowych pozwala na więcej niż Dunlop Winter Response, ale trzeba pamiętać że na lodzie nawet kolce tracą przyczepność z niewłaściwym kierowcą :) Jeżdżę dieslem, do 2k obrotów spoko, potem nawet na 4tym biegu robi mi się choinka na desce :) Śnieg, błoto, woda, asfalt - opona bardzo neutralna i przewidywalna...na lodzie proponuję łyżwy

mnie nie przeraża made in romania - to najnowocześniejsza fabryka conti w europie! sam mam stamtąd letnie i teraz zimowe w małym aucie. jeżdzę na nich pierwszy sezon i na razie jest bardzo dobrze. wczoraj zrobiłem objazdówkę od wielkiego miasta z mokrym asfaltem po beskidy zaśnieżone. od autostrady i eski po wiejskie drogi gdzie za płóg robi popiół z pieca. bardzo zrównoważona opona , dobra na różnorakie warunki. a , że już przjeździłem na nich duuuży deszcz - ciągle jest to opona deszczowa co dla mnie jest ważne. pod dom w górach podjechałem - znaczy daje radę . a na slisko i śnieżnie podoba mi się trzymanie w skręcie . jak będzie za kilkadziesiąt tysięcy? zobaczymy, ale w rozmiarze 155/70/13 polecam

Dziś założyłem i akurat w Rzeszowie ostra śnieżyca. Dużo śniegu na drodze, a opony dają mi olbrzymi komfort. Świetne trzymanie w zakrętach, a zaspy świeżego śniegu im nie straszne. Oby tak dalej.

Nędzna nędza,gorsze niż Dębica Frigo

Opony dopiero kupiłem i nie mam jeszcze o nich zdania.Trochę ciarki po plecach mi przeszły jak zobaczyłem na nich MADE IN ROMANIA.Może moje obawy się nie sprawdzą.Co do Sklepu to profesjonalizm na najwyższym poziomie.Moja ocena to 10 bo 6 to za mało.Pozdrawiam.Bogdan

Opony bardzo dobre.Świetnie trzymają się podłoża zarówno zaśnieżonego jak też ns suchej nawierzchni.Idealnie trzymają tor jazdy na zakrętach

Mysle ze firmy Netcar nie trzeba chwalic poprostu rewelacja profesjonalna obsluga i szybka dostawa Oponki rozmiar 175/80/14 na golfie 4 przejechaly juz 10000 km w zimie i sprawdzily sie w 100%,dobrze trzymaja sie drogi,ciche jak na zimowki a na sliskiej nawierzchni rewelacja .Opony super polecam.

To moje pierwsze zakupy w tym sklepie, ale jestem pod wrażeniem profesjonalizmu jego pracowników.Opony spisują się rewelacyjnie. Na letnich zakopywałem się w byle śniegu, a teraz żadna zaspa nie straszna !!!! Moja Fabia II Combi jest przyklejona do drogi jak gekon.Do tego opony te to nie są żadne leżaki magazynowe bo mają DOT 2109. POLECAM :))

Trzeci już raz robię zakupy z przyjemnością w tym sklepie. Kupiłem już opony Uniroyal letnie na których zrobiłem 30 tys. i nie dam złego słowa powiedzieć na tą markę , a tym bardziej na sklep. Na zimowych zrobiłem 3000 km , a ponieważ mam je z przodu ,a z tyłu Kormorany dokupuję drugą parę Uniroyalek ponieważ tył na Kormoranach wpada w poślizg. Zresztą Kormorany od początku były do niczego.Pozdrowienia dla pracowników sklepu.

Jak zwykle bezproblemowy i szybki zakup z blyskawiczną dostawą.Opony na razie nie widziały dużego śniegu , ale na śliskiej nawierzchni tak dobre jak letnie Uniroyal w sezonie letnim.

Szybki i bezproblemowy zakup. Opony super. Dobrze trzymają się drogi. W miarę ciche. Polecam :)

To już kolejny mój dobry zakup w "netcar",obsługa profesjonalna i szybka,sklep polecam wszystkim którzy oszczędzają swój czas.

Szybki i całkowicie bezproblemowy zakup, a opony naprawdę super w miarę ciche dobrze trzymają się drogi przy hamowaniu na mokrej nawierzchni i przy szybszych manewrach - polecam.

Oponki OK.Sklep bardzo szybka realizacja

Oponki rewelacja. Kupiłem 2szt 165/70R13 w 2006 do Toyoty Starlet i są na aucie do dziś. Zeszłej zimy miałem je założone z tyłu i o ręcznym mogłem zapomnieć. Autko bokiem nie wchodziło. To co piszą o dobrej przyczepności na śniegu to prawda. Zachwycony kupiłem je znowu w tym roku do Skody Fabii i Toyoty Avensis (175/65R14). Nadal jestem zadowolony. Mały minus jednak gdy temperatura powietrza wzrasta oponki troche płyną. Ale wkońcu to opony na zimę. Polecam na śnieg.

Naprawdę super. Kupiłem te opony w zeszłym roku do Kia Picanto 165/60 14R - samochód żony, ale rónież go użytkuję. Przejechały w zimie około 10.000km i uważam że się sprawdziły w 100% w każdych warunkach, zwłaszcza na śniegu i lodzie. Dlatego kupiłem je również w tym roku do swojego Fiata Punto 165/65 14R, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić. Sklep oceniam również wysoko - pełny profesjonalizm w podejściu do klienta.

Oponki Rewelacja. Razem z kolegą kupiliśmy dwa komplety do Golfa IV i Octawii II - auta służbowe. Naprawdę ich nie oszczędzaliśmy (a jeździmy baardzo dużo). Ciche, świetna przyczepność i umiarkowane zużycie bieżnika. Polecam. Teraz kupiłem letnie tej firmy - zobaczymy. Jeśli chodzi o sklep - nie będę się powtarzał, krótko - rewelka.

Etykiety - oznaczenia opony

etykiety_cala Etykiety to nowy wymóg, który wszedł w życie od 1.11.2012 r. Etykiety mają formę naklejki i umieszczane są na oponach wyprodukowanych po 1.07.2012 roku. W naszym sklepie przy każdym towarze umieszczone są odpowiednie oznaczenia określające parametry danej opony.

Celem nowego systemu znakowania opon jest lepsze poinformowanie użytkowników na temat bezpieczeństwa opon oraz ich przyczepności na mokrej nawierzchni, ekologiczności opon poprzez podanie danych o ekonomiczności opony i na temat hałasu na zewnątrz samochodu. Celem nowej etykiety jest umożliwienie dokonania bardziej świadomego wyboru oraz udzielenie użytkownikom ogumienia porad dotyczących wyboru bezpieczniejszych i bardziej ekonomicznych opon. Będzie to miało pozytywny wpływ na ogólny poziom bezpieczeństwa na drodze oraz ekonomiczność i ekologiczność transportu drogowego.

Etykiety umożliwają porównanie osiągów opon.  Porównać można trzy kluczowe parametry jakimi są: opór toczenia, hamowanie na mokrym, oraz hałas.

Taka informacja daje możliwość samodzielnego doboru najwłaściwszych opon w zależności od tego, który znajdujący się na etykiecie parametr  najbardziej nas interesuje.

Ponieważ jest to rozporządzenie Unii Europejskiej, to ma ono bezpośrednie zastosowanie i obowiązuje we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej ? przepisy będą identyczne w całej Unii Europejskiej.


Opór toczenia

etykiety_opor_toczeniaOpór toczenia jest to opór napotykany przez oponę w zetknięciu z nawierzchnią drogi. Opór toczenia opisuje proces deformacji i dostosowywania kształtu opony w zetknięciu z nawierzchnią drogi.

Mniejszy opór toczenia oznacza mniejszą ilość energii potrzebną do wykonania obrotu, co z kolei przekłada się na mniejszą ilość zużytego paliwa.

Opór toczenia odpowiada za ok. 20% zużycia paliwa przez samochód. Im mniejszy opór toczenia opony, tym bardziej ekonomiczna opona.

Dlatego też oszczędność paliwa pomaga zmniejszyć koszty eksploatacji pojazdu, a także emisję CO2.

Jak wpływają opony na zużycie paliwa oraz środowisko?

Mniejszy opór toczenia znacznie zmniejsza zużycie paliwa

Skutki mogą się różnić w zależności od pojazdu i warunków jazdy, lecz różnica pomiędzy całym zestawem opon klasy G i klasy A może zredukować zużycie paliwa nawet o 7,5%.
etykiety_infografika_zuzycie_paliwa

W praktyce wybierając opony z oporami toczenia klasy A zamiast opon klasy G kierowca może zaoszczędzić ponad 1000 PLN w całym okresie eksploatacji opon*.

*Średnie zużycie paliwa 8 l/100 km, cena paliwa 5 zł/litr, średni przebieg 35 000 km.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

etykiety_hamowanie

Przyczepność na mokrej nawierzchni opisuje zdolność opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni. Opony z doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni charakteryzują się:

  • krótszą drogą hamowania na mokrej nawierzchni
  • lepszym trzymaniem się drogi na mokrej nawierzchni
  • bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów na mokrej nawierzchni.

Jak wpływają opony na hamowanie na mokrej nawierzchni?

Wpływ opon może być różny w zależności od pojazdu oraz warunków drogowych, natomiast w przypadku hamowania do zatrzymania różnica pomiędzy oponami klasy G a klasy A może wynieść nawet 30%, mierzonej jako krótsza droga hamowania.

W praktyce w przypadku typowego samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h oznacza to krótszą drogę hamowania nawet o 18 m!

Hałas

etykiety_halas

Hałas wytwarzany przez toczące się opony, gdy stykają się one z nawierzchnią drogi. W przypadku etykiet brany jest pod uwagę hałas mierzony na zewnątrz pojazdu.

 

 

Co oznaczają jedna, dwie lub trzy czarne fale w klasyfikacji?

  • Jedna czarna fala = najlepsze osiągi
    Poziom emisji hałasu jest przynajmniej o 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Dwie czarne fale = średnie osiągi
    Poziom emisji hałasu jest do 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Trzy czarne fale = najsłabsze osiągi
    Poziom emisji hałasu przez oponę jest pomiędzy obecną maksymalną wartością a dozwolonym poziomem hałasu.

Jaki wpływ mają opony na poziom hałasu?

Miliony samochodów wyposażonych w opony wytwarzające mniej hałasu mogą mieć ogromny wpływ na emisję hałasu ogółem-i tym samym na środowisko. Oczywiście dla samego kierowcy mniejszy hałas zewnętrzny oznacza również poprawę komfortu akustycznego podczas jazdy.

etykiety_infografika_halas


W praktyce różnica 3 dB oznacza, że hałas wytwarzany przez toczącą się oponę wzrósł o 100%.

Źródło: Opracowanie NetCar. Materiały - Goodyear
Więcej informacji znajdziesz na http://etykietynaopony.pl/

 

Gwarancja na opony Barum, Continental, Uniroyal

I. Firma Continental Opony Polska Sp. z o.o. (zwana dalej COP) gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. II oraz pkt.VI i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

II. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

III. Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data pozostawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

IV. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

V. COP załatwi reklamację na wadliwe opony według własnego uznania tj.:

  1. dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.
  2. zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

 

VI. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI. Za wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt.VII, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony, przy czym zużycie to oblicza się według następującego wzoru:

Opór toczenia

Opór toczenia jest to opór napotykany przez oponę w zetknięciu z nawierzchnią drogi. Mniejszy opór toczenia oznacza mniejszą ilość energii potrzebną do wykonania obrotu, co z kolei przekłada się na mniejszą ilość zużytego paliwa.

Klasa A to opony o najniższych oporach toczenia i najmniejszym żużyciu paliwa.
Klasa G to najwyższe opory tocenia i największe zużycie paliwa.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni opisuje zdolność opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni.

Opony z doskonałą przyczepnością na mokrej nawierzchni charakteryzują się:

  • krótszą drogą hamowania na mokrej nawierzchni
  • lepszym trzymaniem się drogi na mokrej nawierzchni
  • bardziej stabilnym pokonywaniem zakrętów na mokrej nawierzchni.

Klasa A oznacza najlepsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.
Klasa G oznacza najszłabsze właściwości opony na mokrej nawierzchni.

Etykieta Etykieta Etykieta

Hałas

Hałas wytwarzany przez toczące się opony, gdy stykają się one z nawierzchnią drogi.

  • Jedna czarna fala = najlepsze osiągi = Poziom emisji hałasu jest przynajmniej o 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Dwie czarne fale = średnie osiągi = Poziom emisji hałasu jest do 3 dB poniżej dozwolonego poziomu hałasu.
  • Trzy czarne fale = najsłabsze osiągi = Poziom emisji hałasu przez oponę jest pomiędzy obecną maksymalną wartością a dozwolonym poziomem hałasu.